OT: W10 - automatické nastavení jasu obrazovky proti oslnění

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Listopad 10 21:04:09 CET 2021

Dobrý den,

před časem jsem si nastavil nějaké dynamické nebo automatické řízení
jasu podle světlosti obrazovky. Bylo to někde v konfiguraci, ale nemůžu
to teď najít a rád bych si to vypnul. Nevím jak se to přesně jmenuje,
ale došlo mi že to bude tahle funkce.

Chová se to tak, že když přepnu na černočerné putty, mám problém luštit
písmenka. Po přapnutí z putty na bílou plochu trvá několik vteřin, než
se z tmavé šedé stane bílá a jde to zase dobře číst.

Netušíte někdo náhodou, kde se ten blbej čudl skrývá?

Děkuji moc! JL.