Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 9 19:40:10 CET 2021

Jak jsem psal, potřebuji spíše indikaci jak přesné měření.  Cílem je
vědět zhruba kolik zbývá dešťové vody v nádrži ze které se bere voda pro
koníky. Nádrž je obalená polystyrenem, takže není do ní vidět.  Taky tam
někdy nechodím každý den, ale když je třeba, tak tam vodu musím dovézt.

Tj rád bych věděl průběžně kolik jí tam je abych si tam mohl naplánovat
cestu autem s druhým IBC.

proto se spíše dívám po aliexpressové kvalitě jak po profi měření.

Petr