Re: Měření výšky hladiny vody

Karel Dudášek karel.dudasek na dobruska.cz
Úterý Listopad 9 17:57:30 CET 2021

Ahoj,
před domem mám 6m^3 nádrž pod zemí. Na začátku jsem vyrobil klasickou
plastovou vodovodní trubku a do ní jsem dal lištu s magnetickými
spínači. Na ní byla navlečená větší trubka s magnety a vyhodnocoval jsem
sepnutý spínač. Dole byla normálně zavřená víčkem.
Teď tam mám odpadní trubku 50mm šedou dole je seříznutá pod úhlem 45st.
a ve spolehlivé výšce, kam se nedostane voda jsou dva otvory pro
vyrovnání tlaku.
Na vrchu mám klasické bezdrátové ultrazvukové čidlo, které přijímám mimo
jiné přes rtl433. ( https://www.aliexpress.com/item/32969662805.html ).
A spolehlivost je dostatečná. Občas je teda potřeba vyhnat pavouky - ty
odvětrávací dírky jsou dost velké.

	Karel Dudášek