RE: OT: Olejový radiátor

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Úterý Listopad 9 15:44:26 CET 2021

Zařízení ze kterého teče olej se pozná na první pohled. Všechno je na něm špinavé od mastného prachu (olej vzlíná po povrchu docela vysoko), totéž pod ním. Takže jestli je čistý, nebál bych se ho zapnout.

Aleš Procháska