Re: OT: Olejový radiátor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 9 14:23:26 CET 2021

Měl by být skoro plný. Skoro proto, aby bylo místo na expanzi.
Transformátorový olej, takže snadno cirkuluje.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
"

Můžu se k tomuhle zeptat? Jak to v tom radiátoru funguje, to ten olej uvnitř
cirkuluje? Když to vezmu do ruky a šplouchá v tom, přijde mi, že je někde po
dně, aby mohl cirkulovat, muselo by to být plné oleje, aspoň si to tak
představuju.

út 9. 11. 2021 v 11:33 odesílatel Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz