Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 9 12:23:08 CET 2021

Zdravím,

přesnost nemusí být vysoká, spíše bych to nazval indikace - rozlišení
milimetr vodní výšky mi stačí bohatě  a  přesnost +- pár centimetrů.

Ty čidla co jsem posílal by měli být relativní  - opřené o vzduch,
alespoň jestli chápu dobře datasheet.

Tady je nějaké měření toho Aliexpressového:

https://makersportal.com/blog/2020/6/4/mps20n0040d-pressure-sensor-calibration-with-arduino

to bude zřejmě pro mě použitelné.

A u toho Honeywellu jsou v datasheetu   některá označená jako Absolute a
další jako Gage, předpokládám, že ty Gage budou relativní proti atmosféře.

Chápu dobře?

Petr