Re: Měření výšky hladiny vody

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 9 11:37:05 CET 2021

Ještě doplním, že je dobré použít diferenciální čidlo, druhý vstup nechat
volný. Jinak to bude závislé na počasí. 1 hPa je 1 cm.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
"Pri dlhodobom meraní je problém zaručiť, že hadička bude plná vzduchu,
preto je dobré pred meraním ju prefuknuť. Doporučujem malé peristaltické
čerpadlo. Funguje aj ako ventil, t.j. keď sa netočí, hadička je uzavretá
asi takto:
https://playground.arduino.cc/Main/Waterlevel/
asi takáto pumpa
https://www.aliexpress.com/item/4000602374795.html

IK

Dňa 9. 11. 2021 o 11:17 Petr Zapadlo napísal(a):

"