Re: Nástroj na unavený disk

Pondělí Listopad 8 15:34:06 CET 2021

ne 7. 11. 2021 v 12:38 odesílatel Martin Vancl <tux.martin na gmail.com>
napsal:

> Dobry den,
>
> treba u ext4 muzete pri vytvoreni filesystemu porad zadat seznam vadnych
> sektoru, ktere ext4 nebude pouzivat. Otazka je, jak to bude fungovat, kdyz
> si disk dela realokaci.
> Osobne bych disk vyhodil a dal to neresil. Proste se mu uz neda verit.

Jeden takový disk mám u televize na nahrávání a timeshift (aka PVR), prostě
na těch datech nezáleží. Oblast vadných sektorů (byly někde na začátku
disku) jsem obešel tak, že jsem nějaký PQ magicem vytvořil oddíl až mimo ně.

P.K.