Mikrotik - kompatibilita SFP

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 8 15:15:59 CET 2021

Zdravím,

tazatel se ptal na SFP modul do Mikrotiku - z toho jasně plyne, že to
bude optický propoj (pro domácí použití typicky uplink do internetu k
ISP) a tak se dá snadno dovodit, že to neplánuje jako linku mezi mobilem
a tiskárnou, kde wifi dává smysl.

Pokud člověk nebydlí v zemljance a nebo starém klášteře se zdmi 2m, tak
neustále řeší interference se signály od sousedů a wifi v takovém
prostředí jede na rychlostech, které se těm maximálním zdaleka neblíží.

O tom, že ani sebelepší wifi norma nenabízí fullduplex a srovnatelnou
latenci jako kabel ani nemluvě.

Petr