Mikrotik - kompatibilita SFP

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 8 14:49:51 CET 2021

To je myšleno jako vážně?

Ta rychlost je uváděná jako maximální modulační  - tj za v podstatě
nesplnitelných ideálních podmínek.  Wifi versus Optika je stejný poměr
jako bryčka versus oktávka.  Za ideálních podmínek bude na krátkou
vzdálenost možná bryčka lepší, ale za všech jiných podmínek naprosto
bezkonkurenčně vyhraje oktávka. :-)

Petr