RE: Posouvací mechanizmus: zubaté tyče

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 7 16:07:50 CET 2021

Tuhle variantu znám už z elektronkových rádií, mám v záloze, kdyby tradiční řešení selhalo.

PH

Od: Petr Simek
V tom Alfi to byla jen satruna a asi 2 nebo tri obmoty a fungovalo to.
Hridelka byla asi jen 3mm. Akorat to trochu pruzi, ale treba by to
nemuselo vadit, je to jednoduche a staci jen kluzny a napinaci mechanismus.
Jen je treba pocitat s tim ze to lanko musi byt napnute diagonalne protoze
po te hridelce cestuje.