RE: Pošta má zas novej trik

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 6 13:45:05 CET 2021

Díky,
Šel jsem tam, dostal dokonce 4 balíky místo očekávaných 3.
Když jsem chtěl toho vedoucího, dal mi paírek s nápisem DEPO RUDNÁ 704, dvěma tel. čísly a klasickým mailem info.. zkusím tam v pondělí zavolat.
A ano, Praha. Kdyby hodili do schránky lísteček a tam by bylo něco jako „nestíháme, přijďte si“, tak s tím problém nemám. Ale drze kamsi napsat, že jsem si přál uložení a pak mě o tom uložení ani neinformovat…

PH

Od: Admin HWnews
Ze by na poste? ;-)

Je treba se vykaslat na nejake oficialni stezovani...aspon v prvni fazi
a normalne dojet a nebo zavolat na dorucovaci postu/depo a nechat si
zavolat vedouci...pokud je rozumnej/na tak si poradek zjedna.

Ja osobne jsem to absolvoval na nasi dorucovaci poste 2x ...poprve v
klidu a podruhe me ta megera tak nasrala (v baliku byla linearni vedeni
asi za 20k, ktere jsme nutne potrebovali), ze jsem byl slyset na celou
postu. Od te doby mi vsechno chodi az domu a postaci zvoni. Osobne musim
rict, ze nemam s nikym problem krome UPS...to je opravdovej megapruser.

Samozrejme pokud je to v miste, kde proste lidi nejsou (napr. Praha) tak
je to proste problem...na ty lidi nejsou paky...pokud jim vedouci da
kartac tak daji vypoved.

RV