Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 6 10:59:15 CET 2021

Ted je otazkou (a to ja nevim) zda jsou to co je v trackingu relevatni
pro vlastni dorucovani a pokud ano kde dojde/doslo ke zmene...

To co je v nazvu ulice jste totiz privatne neposlal...takze nekde to
vzniknout muselo...a nezda se mi, ze by si to vymysleli na
poste...pochybuju, ze to tam pripsal nekdo na SPU v Usti.

RV