Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 6 10:35:36 CET 2021

Jo, ta zásilka si užila větší počet nedostatků, které pošta umožňuje.
Smutné je, že se k tomu nedokáže postavit čelem.

Mohu ti trochu naznačit, co bylo mezi 20.10. 15:34 a 22.10. 9:00 podle
oficiální zprávy (věř kdož chceš). Pošťák údajně prohodil zásilky a
vyložil tuhle na jiné podatelně (v jiné firmě). Tam mu jí druhý den
(21.10.) vrátili a tak jí další den doručil u nás na podatelně.

Co je smutné, tak že se s tímto ne-běžným standardem ČP setkávám tak
dvakrát do roka, takže se mi těžko věří, že se jedná o ojedinělou chybu.
Zejména s tím, že se snažím vyhnout doručení ČP jak jen mohu, takže těch
zásilek mám opravdu málo. Od PPL jich mám násobně více.

A pak pochopitelně ta scházející sebereflexe. Žádný závěr, žádná
nápravná opatření nic. Jen výmluva na posledního pěšáka v řadě, na
kterého dokázali hodit to doručení o dva dny později, než odklikl v systému.