Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 6 10:34:40 CET 2021

Hmmm sice se o logistiku u CP moc nezajimam, ale nepamatuji si, ze by
neco melo chodit pres Usti...vim, ze se mluvilo, ze se cast mezinarodky
presune nekam do Zapadnich Cech..tusim K. Vary, aby se odlehcilo Praze.
Navic na zacatku roku se stehovala vyclivaci posta cela...kdovi jak s
tim zamichali.