Pošta má zas novej trik

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 6 09:49:42 CET 2021

Před týdnem mi přišly 3 maily od Ali „Logistics exception notice“
A tam „Parcel status failed“, odkaz na tracking, v trackingu je atempt na dobu kdy jsem byl doma. A asi 2 hod. po tom, co mi pošťák přines jiný balíček osobně a velmi usilovně zvonil.

Tak jsem si říkal, asi kolem projelo auto s baíkama…
Další den SMS od DPD parcel, že budou doručovat a jestli nechci změnit způsob doručení. Změnil jsem ho na trafiku vedle práce, kam mi před týdnem tímto způsobem přišly pantofle z Ebay.
Změna se neprojevila, doma byl naštěstí podnájemník a tak na mě čekal dlouhej balíček konzistence menšího kyje, v něm scintilační plast z Ebay (na chytání mionů, jak jsem se tu nedávno ptal, jestli ho můžu řezat přímočarkou).
Tak jsem si říkal, že teda přeci jen najdu ve schránce 3 papírky z pošty, ale pořád mi v tom haprovalo to slovo Parcel, který mám spojený s DPD. Ani včera nic. Dnes jsem teda bádal důkladněji a tracking number byla ochotna sežrat pošta:

1.11.2021
Uložení zásilky na žádost adresáta.

To si jako asi dělaj prdel.

Jaký je správný způsob, jak si oficiálně ztěžovat tak, aby ten kdo to udělal měl opravdu průšvih?

Díky,
PH