[OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:31:28 CET 2021

Je docela zábavné i užitečné jim odpovídat a dělat blbce, nic hned
neodmítat, jen dělat jakože to nechápu, nebo neumím peníze požadovaným
způsobem poslat, předchozí vysvětlení nepochopeno, pište to víc polopaticky:
-) ... čím víc lidí a víckrát napíše, tím víc práce maj.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdenek <zdej na atlas.cz>
"

To je stará známá klasika. Když to není pojištění, tak je to poštovné nebo
nastrčený bílý kůň, který to osobně vyzvedne a následně zapře…

Často komunikujete s robotem, který prochází webové inzerce a zkouší to. On
se občas někdo asi chytí, jinak by to dávno vzdali.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka

""

prodávám něco (robovysavač) na marketplace (kdo neznáte, to je bazar na
facebooku).

Přišla zpráva, že někdo má zájem, trošku lámaná čeština, nezdálo se mi to,
nicméně podle profilu na FB je to Polka... říkám si OK, tak se domlouváme a
že si pro to pošle Fedex. Říkám OK, proč ne, ještě jsem takhle nic
neprodával, ale jestli mi daj do ruky peníze ať si pro to přijedou. No a co
myslíte? Prej že musím poslat 1280 Kč jako pojištění. Odpovídám, že nebudu
nic platit --> druhá  strana "opouští skupinu" = konec komunikace.

Podvodníci, furt to zkoušej.

"