RE: OT: ventilky s měřením tlaku

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 4 12:35:19 CET 2021

Tak to je ale konec diskuze. Přitom to mohl být ještě zajímavý pokec na dlouhou dobu. Sakra.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, November 4, 2021 12:25 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Tuhle diskuzi jsem otevřel já, tak ještě informaci, jak ta výměna kol s ventilky dopadla. Zapalování bylo během výměny vypnuté cca 40 minut. Po nastartování se nestalo vůbec nic, žádná kontrolka nesvitila , vše v pořádku. Pro jistotu jsem ujel asi 5km ale opět nic. Takže jsem byl zbytečně vyplaseny. Možná mi ty zimní gumy nějak naparovali už když jsem to auto s nimi kupoval. Kdo ví?