Dalkovy odecet elektromeru, vodomeru apod.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 4 11:54:50 CET 2021

Mam neco podobneho, ale odecet z ulice jim nefunguje , nebot jej mam v
zadni budove.

Pani musi stejne zazvonit, jit na zahradu a odecist, mela notebook  bez
zadneho USB adapteru, takze wifi - coz by neodpovidalo vzdalenosti, nebo
co je pravdepodobnejsi, na bluetooth.

Navic jak dlouho cekala na odezvu to vypada , ze  vodomer vysila jednou
za cas nejake beacon pakety a az se 'cteci' stanice ozve, pak posle data.

LK