Nefunkcni STLink po aktualizaci

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 4 09:51:01 CET 2021

To vyloučit asi nemůžu, tím, že jsem tam bez problémů používal ten klon, jsem to dál neřešil - originál se taky chytnul a další drivery si nevyžádal. Zkusíme aktualizovat, u když tyhle tam byly instalované od ST asi před měsícem, tak snad aktuální, ale jejich přeinstalace ničemu neublíží.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Sent: čt, 04 lis 2021 9:15
Subject: RE: Nefunkcni STLink po aktualizaci

	A není to nějaký problém s ovladači USB? Já si tohle peklo užívám s logickým analyzátorem. Originál SW chce jiný než třeba PulseView a s**e se to přesně stejně. To blbnutí se Zadig-em (SW na výměnu ovladačů) mě obstojně štve. Ale abych to nezakřikl, diagnostiky na auto (i naprosto legální včetně předplatného) se dokážou zblbnou ještě víc.... Což o to pro "modrého" prostě vezmu jiný HDD jen s diagnostikou a prohodím jej v NB. Větší průser mají oficiální servisy, ty prostě tiket na opravu se starou verzí nevystaví, resp. podpora výrobce je pošle do p***le a u záruční opravy jim tu opravu nezaplatí.

Radek (benedikt2hw.cz)