Nefunkcni STLink po aktualizaci

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 4 08:36:20 CET 2021

Jsem si dostatečně jistý - na velkém konektoru nadrátováno mnou, po problémech kontrolováno kolegou, kolega si to večer doma drátoval sám znovu. Je samozřejmě možné, že bychom dva udělali N-krát stejnou chybu, ale asi ne moc pravděpodobné. Každopádně ani špatné nadrátovaní SWD nevysvětlí, proč se v konfiguraci podaří občas načíst sériové číslo STlinku a občas až poté, co ho opětovně připojím k USB.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: "Vojtěch Petrucha" <petrucha na volny.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: čt, 04 lis 2021 7:54
Subject: Re: Nefunkcni STLink po aktualizaci

zdravim,

tento konkretni stlink neznam, ale firmware jsem u stlinku co jsou na nucleo deskach updatoval uz mnohokrat a nikdy s tim problem nebyl.
pouzivam jen tyhle + nedavno koupeny stlink3, ktery ale teda topi jako blazen..

a jste si zcela pozitivne jisty, ze to bylo spravne zapojene? koukal jste treba osciloskopem, ze na danych vyvodech se neco deje?  na ten velky 20-pinovy konektor pripojene SWDIO a SWCLK a GND pripadne jeste reset a Vcc?
Ten maly konektor je podle navodu je pro stm8...

v.p.

> Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.11.2021 17:25
> Předmět: Re: Nefunkcni STLink po aktualizaci

Tak jo, to já bych taky. Ty STlinky jsou originální, kupované na firmu,
 rozebíratelné pouze po odlepení samolepky na břiše, nové, v záruce. Asi
 netřeba pokračovat...

 https://www.tme.eu/cz/details/st-link_v2/programovace/stmicroelectronics/ <https://www.tme.eu/cz/details/st-link_v2/programovace/stmicroelectronics/>

 Je ale možné, že se originál v něčem chová jinak, než klon - a tady je dost
 lidí, co by ho mohli mít, takže na to mohli narazit. Nepotřebuju úplně
 detailní řešení s rozborem, kde k čemu dochází - je sice hezké věc pochopit,
 ale aktuálně by mi bohatě stačil hotfix.

 Pavel Kutina