Re: Vyúčtování za odběr elektřiny

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 3 18:36:12 CET 2021

venovat fixacim ? to jako predpokladat, ze zeleno_mozkum u vesla takhle
preskoci ? i jakekoliv rozlisovani mezi cenou na neurcito a fixaci je z
principu el. energie, ktera nejde skladovat smecko :-(. v dobe
bezburzovniho CEZu, jsem mel na fakture cenu za VT + NT + jistic a to
bylo vsechno. parktrat do roka mi nechali pustenej primotop bez mezer
celej vikend a ja mel radost a by stastnej. to co se deje ted, nema
obdoby a rozhodne bych v tom nehledal ani logiku, ani racionalni reseni
a odmitam jakoukoliv spoulucast na teto hre ! snad to nekde rupne.
nekdo si rekne v podstate ze dne na den, budete chudi a ja na to mam
pristoupit ? kvuli blbine s radne zvolenym babisem sli lidi na letnou a
ted sedej, cucej do uctu a nic. slusnej upadek.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín