Re: Celní odbavení čínského balíčku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 3 13:14:08 CET 2021

Dobrý den,

Každopádně, teď se na facebooku objevilo docela dost zpráv, že pošta u
balíčků, které nekončí na F požaduje zaplatit DPH a poplatek poště, i
když kupující VAT zaplatil. A chodí to prý automaticky, přijde balíček s
dobírkou DPH + 150Kč. Takže to musí buď zaplatit a reklamovat, nebo
balíček nepřijmout. Na reklamace prý nikdo z pošty nereaguje.
Proto jsem včera tu plnou moc pro jistotu zrušil.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora