Re: Celní odbavení čínského balíčku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 3 07:17:28 CET 2021

A proc to lezi na celnici...jestli to slo z Alika a prodejce odvadi DPH
tak by celnice mela byt jen uredni formalita bez interakce s prijemcem.

Ted elektromer mam uz mozna 14 dnu doma a prisel mi normalne rovnou
domu. Ostatne tak mi chodi ted vsechny baliky z Alika...prislo mi za
posledni mesic asi sest veci...nektere treba do tydne byly doma.

Nebo vy potrebujete doklad do firmy?

P.S. Mimochodem take mam podepsanej papir o zastupovani CP v celnim
rizeni a normalne to funguje...vykouseno cca pred pul rokem pri koupi
hodinek z USA.

RV