Fazovy posun PWM signalu

Úterý Listopad 2 19:46:12 CET 2021

Nějak mi nedochází, k čemu je rozdělení do více fází, když je sepnutý
vždy jen jeden výstup. Když jsem dělal vícefázový PWM pro řízení odporů,
tak proto, aby se střída na každém výstupu mohla pohybovat od 0 do 1 a
aby se sepnuté výstupy mohly maximálně překrývat. Mezivrcholová hodnota
zvlnění proudu je pak zvlnění jednofázového PWM/ počet fází.

Anděl