CCS stdio FILE

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Listopad 1 15:00:50 CET 2021

Dekuji za tip.

Uplne presneji ano.

Mam projekt v MPLABU XC8, nebot jsem jej prepisoval z MIkroC, od ktereho
se odprostuji, nebo mam  problem s poli.

Kdyz je vetsi pole uvnitr funkce, Mikroc jej prelozi bez varovani a pak
se deji veci, ze se klidne ty pole prepisuji :-))

MPLAB  ohlasi problem, ze to nelze a musim to resit jako pole staticke.
A vysledek funguje.

Ale k veci.

Knihovny mam sve, takze nebyl problem to rychle prepsat. MPLAB ten
datovy typ FILE nema, a kdyby mel, tak ji bude mit jinou.

Az nyni chci ovladat SD kartu pres SPI, IO driver  na detekci, cteni a
zapis bloku jsem mel napsany drive, ale nyni na to chci naroubovat tu FAt.

Chci nacist obrazky a zobrazit na displaji.

Nejjednoduseji to bylo napsano prave v CCS (takova Tiny Fat) , tak v
ramci uspory casu jsem se tim prokousaval az na tu zapeklitou strukturu,
kde chybi jen ten FILE :-)

Jak tedy prepsat projekt s pouzitym FILE do jineho prostredi, ktere FILE
nema ? To je snad obvykla otazka :-)

Vetsina projektu je totiz hodne rozsahlych s vice typy karet, se
znakovou sadou a podobne, coz nepotrebuji.

Aby mel driver na zapis a cteni souboru 20KB kodu je pro me sakra dost.
Mel strop max 10KB.

Uplne by stacilo readfile a do budoucna writefile s binarnimi daty s  co
nejmensim vyslednym kodem a idealne pod MPLAB s XC8.

LK