Fazovy posun PWM signalu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Listopad 1 10:06:04 CET 2021

Podle mne by stačilo generovat jen jednu PWM a časově jí rozsekat do
kanálů (fází) tím, že jí zavedete jako hodiny do kruhového čítače (něco
jako 4017) a na vstupy jednotlivých budičů polomůstků zavedete výstupy
toho čítače logicky násobené tou PWM. Čili jen pár TTL obvodů navíc,
žádná velká věda,

Mrazík