Re: Dlouhodobá tepelná odolnost chemického cínování PCB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 30 21:15:58 CEST 2021

Já taky nevím.
Ale mně jde o moje tišťáky. A u těch teď vím, že budou OK.
Pokud něco pájím, tak zásadně olovem, nebo bezolovem s bismutem.
Ta představa, že by mi desky plošně chytly nějaký cínový mor, ta mě
docela strašila. Zvlášť pokud je to nakažlivé.
Na té testovací desce bylo i pár letovaných spojů. Ale olovnatou pájkou.

PL