Re: bezdrátová komunikace s velkým počtem uzlů - poradíte technologii?

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Květen 30 20:44:44 CEST 2021

Skuste pozriet na UWB, napr. DW1000. Rychlost urcite dobra, ale aj s dobrou
antenou sa dostanete tak na 300m. Tak mozno by ste sa do tych jednotiek
stoviek dostali. Aj ked kvoli rychlosti by ta vzdialenost mala byt co
najmensia.

S.T.