protonovy magnetometr, slaby signal

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Květen 30 16:11:21 CEST 2021

Jo, koukal jsem na to, ta maxima se tam dají najít dost dobře. Otázkou
však zůstává do jaké míry jsou tato maxima přesná. Například co udělá s
polohou maxima, pokud posunete naměřená data o kus v časovém okně.
Nehledě na to, že to opravdu v mcu nejde upočítat - python asi používá
interně FFTW3, pro mcu si budete muset vytvořit něco sami, není to
složité, ale určitě ne tak efektivní. A délka potřebného bufferu bude
obrovská - počítat v doublech 8 bytů (float 4 byty fakt nestačí) značí
16 bytů na položku čili pro 2^22 položek 2^26 bytů, tedy 64 MiB.
Metoda s průběžným měřením frekvence jak píše balu mi připadá lepší, z
výsledků už můžete udělat nějakou statistiku a z ní už budete vidět i
předpokládanou chybu měření.

Mrazík