stm32 - kde kupit alebo kriza z nedostatku?

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Květen 28 12:49:56 CEST 2021

5G (6,...) máš kde? takto bude odosielanie nameraných údajov "veľkému bratovi" dosť obmedzené a bez cloudu je to nepredajné ;-)
a už o isto má niekto v ponuke...

a teraz vážne, čo je vlastne príčina tohto stavu?
len pandémia za tým byť nemôže
je pravdou, že elektronika je už pomaly aj v rožkoch, takže spotreba (potreba) je obrovská
robo