stm32 - kde kupit alebo kriza z nedostatku?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 28 11:04:05 CEST 2021

Přesně tak. My jsme museli přejít na systém, že nezadáme do výroby deky,
dokud nepřijdou součástky.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 28. 5. 2021 v 10:53 odesílatel Jaroslav Buchta <