Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Květen 28 05:55:13 CEST 2021

Zdravím,
mohu nabídnout Axago ADS-50, USB to Serial.
byly s několika čipy, ty co mám tak jsou typu "D", fungují pod vším.
CD s drivermi nebo mailem no problem.
Při osobním odběru na Praze 4, Michle, 1ks zdarma.
Mám jich cca přes 70ks. Další pak za směšnou cenu 50 Kč nebo
ekvivalentní v čokoládě apod...
Nejsou Holice - nejsou peníze :-D (to jen legrace pro znalé)
Dnes budu na mailu a telefonu jen sporadicky ale na vše odpovím.
Osobní převzetí o víkendu je bez problému ale klidně i dnes po telef.
dohovoru
v Praze na Vinohradské 230 . O víkendu na Praze 4 na Michelské. (upřesním)
a dále ...
Hezký den všem,
J. Polívka