Re: OT: váha

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Květen 27 23:18:20 CEST 2021

Zdravim,

tiez som vcera nakupoval rovnaku vahu, kym sa este da(lo) bez DPH
https://www.aliexpress.com/item/4000741955289.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4duiRNd4

Cinan pise:
> Note: The precision is 0.01g, but the minimum measuring weight
> is 0.05g and it is true of all the digital scales, pls
> kindly note it, tks!)

Mna by skor zaujimalo, ci je volba max. meranej hmotnosti
100/200/300/500 g volbou rozsahu na rovnaku bitovu sirku ADC, alebo je v
tom iny hacik?

LM