Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Květen 27 12:31:02 CEST 2021

Záleží v kolika nohovém provedení si toho holteka koupíte. Na mém arduinu je 16-ti nohový, a má všechny modemové signály a ještě ledku na indikaci přenosu. Zapojená je ovšem pouze DTR na reset.
Lubor