Re: identifikační karta

Středa Květen 26 19:36:50 CEST 2021

Kdyz jsme u tematu, nevite, jaky system pouziva pro personalni karty
nejmenovana automobilka v MB? Kupovali jsme na to specialni moduly ale s
tim ted bude problem, normalni ctecka to precte ale prekodovani na cislo
uvedene na karte nejak nesedi. Je to sifrovane a bez sance, jedine
koupit zase modul, nebo existuje nejake open reseni?
Mame jine ctecky, do kerych se prehraje firmware a pak to jde.
Potrebujeme ale modul co ma nejake rozhrani UART atp. nebo i primo cip.