Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Květen 26 17:17:34 CEST 2021

Ale už i toto číňané padělají, mám tu padělek CP2102 už delší dobu, je
ale viditelně nějakou frézkou přebroušený vršek a následně vyfrézovaný
nový popisek.
docela by mě zajímalo jak vypadají čipy na Vašich deskách, jesli je
možné to někam nahrá obrázek.

Libor