Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Květen 26 17:00:02 CEST 2021

to je prosím Vás co za čipy ty CP210x  ?  Jaké jsou k tomu drivery ?   Umí
to ovládat RTS ?  Můžete mi případně poslat odkaz na spolehlivého prodejce
?
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 26. 5. 2021 v 16:46 odesílatel Jaroslav Buchta <