Re: identifikační karta

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 26 15:00:52 CEST 2021

Jako levnější variantu se dá použí čára, může být i v plastu tj.
odolnějí nejen papír. Nedá se najít jedno řešení v některém průmyslu
mohou používat i čtečky s kontakty.

Jen se na čáru nedá zapsat. Nebo QR kód a řešit zafóliování.

K tomu médiu se musí přičíst i potisk či vypálení. Kolkrát bývá dražší u
karet než to dát do pouzdra ... .

Jirka