Re: ESP32 domácí automatizace

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Květen 26 13:45:55 CEST 2021

Co se týče WDT, tak fakt nevím - mě zatím vždycky stačil vnitřní v ESP32
(má i brownout detector, který už jsem také viděl zabrat). Zařízení mi
běží 24/7. Expandér můžu doporučit místo toho PCF raději MCP23008 (nebo
16, pokud je 8 GPIO málo) - minimálně z toho důvodu, že má asynchronní
reset, takže po resetu jsou GPIO v definovaných stavech.

P.B.