Re: ESP32 domácí automatizace

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Květen 26 10:54:10 CEST 2021

... až na to, že když pak lehne to Pi, nebo WiFi, tak zůstane třeba
čerpadlo běžet stále, nebo uvaříte rybičky. Přiznám se, že takovouto
cestou bych nikdy nešel, protože to znamená mít failsafe procesy v ESP a
řídící logiku jinde, což pro účely automatizace považuji za hodně
nešťastné řešení. Když už, tak autonomní pocesy na zařízení a API pro
parametrizaci do toho rPi...

P.B.