RE: identifikační karta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 26 09:37:16 CEST 2021

To se přece nevylučuje, normálně Mifare kartu, zastrčit do slotu, kde bude čtečka. Z venku na dotyk to zaručeně nebude fungovat, dosah je minimální a dá se to případně stínit. Výhoda je, že i ve výrobním prostředí to bude spolehlivě fungovat, protože je to bezkontaktní.
Na čipech doporučuju nešetřit, u těch čínských bývá problém s počtem zápisů nebo do nich vůbec něco zapsat.