RE: identifikační karta

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Úterý Květen 25 22:02:19 CEST 2021

Co tak EEPROM s RFID?

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, May 25, 2021 9:31 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: identifikační karta

Ahoj vespolek,

Pro jedno zařízení by se mi hodilo, abych mohl obsluhu identifikovat pomocí nějaké ID karty. Aby to nebylo tak jednoduché, tak bych potřeboval, aby karta byla schopná do zařízení přinést nějaké informace.
V podstatě pár bajtů. Nepotřebuji žádné zabezpečení, prostě mistr přidělí stroj 12 s rychlostí 6 a tak dnes bude dělník dnes dělat na stroji 12 s rychlostí 6. Nemají potřebu podvádět, ale zároveň jsou občas roztržití a po obědě dojdou ke stroji, kde dělali včera.

Jakou na to použít vhodnou technologii? Jde mi o cenu karty a jednoduchost čtečky a vlastně i zapisovačky. Existují nějaké levné chip karty, kam bych si mohl nahrát pár bajtů?

Díky za radu