OT: Router VMG3312

HUDA hudaklan na volny.cz
Úterý Květen 25 20:27:21 CEST 2021

Dobrý den,
pro DSL připojení na internet mám router ZyXEL VMG3312-T20A.
V nastavení mám definované statické ip adresy. Vše funguje tak jak má.
Protože k nám přijede návštěva, chtěl bych jí přes host wifi povolit
přístup na internet, ale ne do domácí sítě.

Pokud nastavím na hostujícím notebooku pevnou adresu tak je vše OK.
Myslel jsem, že nastavím v host menu SSID subnet a tam jde nastavit DHCP.
Ale nevím jak.
Jsou tam tyto položky, které jsem nastavil takto:
DHCP počáteční adresa:  192.168.1.40
DHCP koncová adresa:    192.168.1.100
SSID maska subnetu:       255.255.255.0
LAN IP adresa:                 ????????    tady nevím co (zkoušel jsem všelico)

ale nic nefunguje.

Díky za jakékoliv rady.
Hudeček