OT: Odraz UV-c

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Květen 25 14:05:15 CEST 2021

Dobrý den,

Nemáte tušení, jak by se v domácích dílenských možnostech dalo změřit,
jestli daný povrch nastříkaný na křemenné sklo, UV-C záření odráží, či
pohlcuje?

Či jakým čidlem (dostupným pro bastlíře a jednorázové použití) měřit
intenzita UV-C záření?

Je to v návaznosti na UVC lampu do bazénového rozvodu, kde jsme tu probírali
zalévání té venkovní trubky z křemenného skla. Lampa je již nasazena v
ostrém provozu, ale teď bych rád zjistil, jestli jsem to vše dělal zbytečně,
nebo to funguje. Kousek trubky mi zbylo, zrcadlového nástřiku taky, tak bych
rád změřil, jestli se intenzita záření v mezikruží tím nástřikem zvýšila.

Přeji hezký den. Míra