U2775B

Úterý Květen 25 10:48:15 CEST 2021

Asi jsem od toho obvodu našel datasheet, jen se mi tam nechce
registrovat a je to jen po přihlášení.
https://www.jotrin.com/product/parts/U2775B

Dovolím si i kousek komerce, i když DCF teď už beru jen jako zájmovou
činnost :-) Pokud by jste chtěl zachovat tu DCF, dovolím si nabídnout
modul přijímače (bez procesoru), který má ve filtru dva krystaly a
nejspíš bude o dost lepší, než ten původní. Nebo modul, co se tváří jako
holý přijímač, ale signál si nejdřív dekóduje a pak ho zpětně zakóduje
do formátu DCF. Program v tom je psaný tak, aby se dokázal vyznat i v
takovém rušení, které už jiné programy moc neberou.

Anděl