kompaktni ampermetr

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 25 10:06:19 CEST 2021

Ano, plošňák je ve výrobě. Aktuální stav:
FQC - 2021-05-25T15:45
Final Inspection - 2021-05-25T15:45
Packing

Takže pokud balička nepůjde dnes dřív na oslavu revoluce, tak je do
pátku doma.
Já jsem reagoval na to, že si mám koupit měřící chip ACS712 na ali.
Koupil jsem si jej v TME. To je celé.
https://www.aliexpress.com/item/1005001438080942.html