U2775B

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Květen 25 09:18:10 CEST 2021

Prinesl mi skolnik krabicku co kdysi vymenil u jednotky pro rizeni hodin co
maji po budove. Rozebral jsem to a uvnitr je celkem klasicky prijimac s
feritkou a IO U2775B. Po pripojení na improvizovane napajeni (je to vse po
jednom kabelu a uvnitr je přes Schottky diodu baterie kondenzatoru a
zkratuje se datovy/napajeci kabel. A vse celkem vypada funkcni, pravda
vystupni pulsy nejsou 100/200 ale spís 80/160. Jediny nastavovaci prvek je
tam trimr a nemaje DS od prislusneho obvodu tak nevim co s nim. Na Internetu
je sice schema zapojeni, ale bez popisu co s tim. Je to preci jen historicky
obvod.

Velká prosba, nenasel by se DS od U2775B popr. info kde hledat jak ten obvod
funguje?

PS. A verejny dik V. Andelovi za snahu pomoci, i pres jeho rozsahle znalosti
v této problematice jsme o tomto obvodu nic nenasli. Nepomohly ani CDcka z
prislusne doby, podle nejakeho Nemce není ani na prislusnem CD od Temicu.
Grr.

Radek (benedikt2hw.cz)