Platform IO + ESP32

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Květen 25 06:10:22 CEST 2021

Ale vždyť to je to, co jsem poslal - způsob, kterým budete nahrávat
firmware do zařízení si nastavíte právě nastavením upoad_port v
platformio.ini v projektu. Přesněji PIO by ještě chtělo přesně zadat
protokol, ale je natolik inteligentní, že rozpozná v upload portu MDNS
adresu a přepne se do OTA samo. V programu musíte mít napsanou podporu
pro OTA, ale na to jsou příklady. Ještě pro jistotu odkaz přímo do
dokumentace
https://docs.platformio.org/en/latest/platforms/espressif32.html#over-the-air-ota-update

Pokud potřebujete OTA v in-field remote zařízení, tak si prostě napíšete
vlastní transport nad Update knihovnou (nechávat ArduinoOTA běžet v
zařízení mimo "laboratoř" není úplně dobrý nápad IMO) - mám takhle
napsané OTA třeba i přes MQTT.

P.B.