Platform IO + ESP32

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Květen 24 15:14:03 CEST 2021

Zdravím,

tohle mám u (skoro) všech projektů s ESP32/ESP8266. Je  to pohoda to tam
poslat, i když zařízení je "někde zabudované".  Chodí to úplně bez
problémů - jen se to nedá tunelovat z internetu, vzhledem k tomu, že se
otevírají 2 spojení (řídící UDP a datové TCP) tak to není úplně
triviální to firewallovat.

Jo a vzpomněl jsem si - OTA mi mi nechodí na ESP32 s IRremote knihovnou
- je tam nějaká kolize přerušení a update je sestřelen po cca 1%.

Ale neměl jsem duševní sílu to řešit.

Petr